Vaše nejčastější dotazy
na obsluhu zákaznického portálu

1. Jak se registrovat do portálu?

2.Mohu si přidat další odběrná místa, která mám vedena pod jiným č. obchodního partnera (č. zákazníka)?

3. Přidal/a jsem si další č. zákazníka, ale pořád ho na portále nevidím?

4. Přidal/a jsem si další č. zákazníka, vše proběhlo úspěšně, ale nevidím všechna odběrná místa. Jak mezi jednotlivými č. zákazníka přepnu?

5. Mám více smluv a nepoznám k jakému odběrnému místu smlouva je, mohu si jednotlivá odběrná místa pojmenovat?

6. Najdu na portále údaje o smlouvě? Jakou mám dobu platnosti smlouvy a čerpaný produkt?

7. Kde najdu předpis záloh a zaplatím zálohu on-line nebo dohledám údaje pro platbu?

8. Mám uzavřenou novou smlouvu na další období a nevidím platby, které jsem zaslal/a ještě před uzavřením smlouvy na další období. Kde všechny platby uvidím?

9. Kde naleznu faktury? Mohu zaplatit nedoplatek on-line nebo dohledám údaje o faktuře a podklady pro zaplacení?

10. Naleznu na portále vyúčtování ke stažení?

11. Kde naleznu zálohový daňový doklad ke stažení vystavený po zaslání platby?

12. Naleznu na portále přehled všech plateb, které jsem Vám zaslala? Poslal/a jsem mimořádnou zálohu a nemohu ji dohledat.

13. Je možné přes portál podat reklamaci vyúčtování?

14. Najdu na portále stav vyřízení mých požadavků/dotazů zadaných přes portál?

15. Mohu přes portál zadat samoodečet?

16. Jak si změním údaje jako jsou zasílací adresa, trvalé bydliště či jméno?

17. Jak změním způsob platby záloh, nedoplatků a přeplatků?

18. Je možné změnit přihlašovací e-mailovou adresu na portál a heslo, kde případně naleznu?

19. Zjistím někde detail spotřeby? Co vše v detailu spotřeby vidím? Posílal/a jsem odečty k datu změny ceny, ale na portále zobrazeny nejsou, kdy je uvidím?

Náš přístup

Jak se chováme ke klientům?

Budete mít vždy přehled

O všech svých účtech, změnách a fakturách budete mít na zákaznickém portále vždy přehled.

Jsme hospodární

Zasílání ekologičtějších elektronických faktur na e-mail dáváme přednost před papírovými.

Objednejte se na přepážku

U nás na přepážce nemusíte trávit celé odpoledne. Zarezervujte si čas návštěvy předem.

Kontrolujeme vaše platby

Chápeme, že každý může zapomenout, a proto vám dáme včas vědět pokud zapomenete zaplatit zálohu nebo fakturu.

Rádi vám pomůžeme s přepisem při stěhování

Stěhování může být stresující období a my vám ho nechceme ztěžovat. U nás vám poradíme, co vše bude potřeba.

Vysvětlíme složitosti

Nevíte jaký zvolit tarif nebo co je to distribuční sazba? Všechny neznámé pojmy vám vysvětlíme na webu nebo na infolince.

Služby pro Vás

O čem jste možná nevěděli, ale mohlo by se vám hodit

Plyn

Mějte u nás plyn a ušetřete čas i peníze.

Chci kompletní nabídku

Objednání na přepážku

Nečekejte ve frontě na pobočce a objednejte se na určité datum a čas.

Rezervace zde

Zákaznický portál

Pohodlný přístup do Vašeho účtu, ať už na webu či mobilu.

Přihlášení Registrace

Služby zákazníkům

Objevte zajímavé nabídky, které jsme pro Vás sjednali.

Další nabídky

Aktuální odstávky:

Odstávky

Vždy se včas dozvíte o odstávkách plynu.

Když cítíte plyn:

Zavolejte kdykoliv 1239

Pokud máte podezření, že cítíte ve vašem okolí plyn, volejte plynovou pohotovost.

©2002-2019 Pražská plynárenská , a.s | Podmínky používání webu

Elektronické vyúčtování

Změna výše záloh

Změna kontaktních údajů