Faktury si nechte posílat na e-mail a budete je mít tak vždy po ruce a na jednom místě. Změnu z papírové na elektronickou fakturaci provedete jednoduše a nejrychleji sami v našem Moje PPAS.
faktura ke stažení:
Na Moje PPAS máte k dispozici k náhledu i stažení vystavená vyúčtování od data uzavření smlouvy. Již není třeba si žádat telefonicky nebo písemně o zaslání opisu.
předpis záloh:
předepsané zálohy jsou stále k dispozici na Moje PPAS po přihlášení, kde je možné rovnou zálohu uhradit on-line.
přehled uhrazených plateb:
na Moje PPAS vidíte vždy Vámi provedené platby za zálohy i faktury a to od počátku uzavřené smlouvy.
Chcete si zvýšit zálohu nebo snížit z původní výše či změnit frekvenci jejího placení? Nejjednodušší je to přes Moje PPAS.
změna způsobu úhrady záloh a faktur:
Změnu lze provést jednoduše přes Moje PPAS, kde si upravíte způsob úhrady nejen pro zálohy, ale i pro přeplatky a případné nedoplatky
Změna adres:
Jak nejrychleji změnit údaje o změně adresy trvalého bydliště a zasílací adresy? Nejednoduší způsob je přes Moje PPAS, kde tyto údaje zaevidujete
Jak získat nejrychleji informace o uzavřené smlouvě?
Nejednoduší způsob je přihlásit se na Moje PPAS, kde jsou uvedeny informace o aktuální údaje o době trvání smlouvy a čerpání produktu.
Máte více odběrných míst?
Můžete si je všechny přidat na Moje PPAS, kde budete mít o všech odběrných místech přehled na jednom místě.
Reklamace:
Pomocí Moje PPAS je možné reklamovat vyúčtování
Na Moje PPAS máte přehled všech Vámi zadaných požadavků, kde je vidět průběh vyřízení Vaší žádosti.