Společenská odpovědnost

 

Naše společnost si uvědomuje svou úlohu nejen v oblasti podnikání a poskytování služeb zákazníkům, ale také vůči prostředí, v němž působí. A to jak na úrovni společnosti, tak životního prostředí, infrastruktury i kulturního života. Proto se orientuje kromě svých podnikatelských aktivit také na podporu projektů a subjektů ze zmíněných oblastí.

Kromě dlouhodobých projektů, které preferujeme a pečlivě si je vybíráme, se v případě potřeby věnujeme i krátkodobé či jednorázové pomoci.

Základem naší odpovědnosti vůči společnosti je však férový přístup ke všemu, co nás obklopuje, proto ctíme několik základních pravidel:

  • Vše co děláme, děláme s ohledem na morální zásady a otevřený přístup k našim partnerům, zaměstnancům, zákazníkům i dalším subjektům, se kterými přicházíme do styku.
  • Uvědomujeme si svou pozici i vliv v rámci společnosti, a to jak na úrovni obchodní, tak sociální. Jednáme proto s ohledem jak na tržní situaci, tak subjekty, kterých se naše kroky mohou týkat. Ctíme zákony i vlastní etické normy, které nás zavazují k transparentnímu a morálnímu chování.
  • O své úspěchy se dělíme. Jsme ryze česká firma a tak veškeré prostředky, kterými dlouhodobě podporujeme vybrané projekty, pomáhají výhradně v ČR.
  • Své  oznámení, podněty a připomínky snadno realizujete jak v aplikaci Etická linka - whistleblowing níže, tak můžete kontaktovat přímo našeho compliance manažera: 
    • Písemně na adrese: Jan Durčák, compliance manažer - do vlastních rukou, Pražská Plynárenská, a.s., Národní 37/38, 110 00 Praha 1
      E-mailem: etickalinka@ppas.cz 
      Telefonicky: +420 267 175 099 
      Případně je možné dohodnout osobní schůzku. 


 

Etická linka – whistleblowing


 

Protikorupční politika


 

Etický kodex

Jak pomáháme

Finanční prostředky i další formy pomoci poskytujeme tam, kde to považujeme za smysluplné. Zaměřujeme se proto zejména na dlouhodobé projekty v oblasti zdravotní či sociální pomoci. Nezapomínáme však ani na kulturu, umění, sport a vzdělání.

Pražská plynárenská a.s. Jsme tu pro vás

Patříme k předním dodavatelům energií v ČR, a proto nás zajímají vaše přání, potřeby, dotazy   
i podněty. Vyberte si, jak a kde s námi chcete komunikovat, a vše spolu snadno vyřešíme.

 

Online

Snadný přehled o vašich platbách, tarifech atd. a možnost vše vyřešit „na pár kliknutí“…

 

Zákaznické portály

Snadný přehled o vašich platbách, tarifech atd. a možnost vše vyřešit „na pár kliknutí“…

 

Tipy pro úspory

Praktické tipy, jak využívat a tedy i platit méně plynu a elektřiny, a přitom mít pořád doma teplo a pohodu…

Osobní kontakt

Podle našich zkušeností je mnohdy nejlepší spolu prostě mluvit nebo si napsat.  

 

Zákaznická centra

Zvolte nejbližší pobočku a domluvte si schůzku předem. Vše pak poběží hladce…

 

Kontakt

Neradi řešíte vše online a nehodí se vám jít do zákaznického centra? Nevadí, zkrátka nám zavolejte nebo napište…

Pražská plynárenská a.s. Našich klientů si vážíme

Snažíme se vám co nejvíce usnadnit a zpříjemnit život, abyste měli v oblasti energií vše vyřešené a funkční a mohli jste se věnovat všemu, na čem vám záleží.

Poradíme, vysvětlíme, pomůžeme

Potřebujete se zorientovat v nabídce energetických produktů a služeb, zvolit nejvýhodnější tarif, rozhodnout se o energetickém řešení pro váš dům nebo byt? Rádi vám poradíme a případně navrhneme konkrétní řešení pro vaši situaci.

Jsme dobrý soused

Je na nás spoleh a dodávky energií od nás plynou bez problémů. Jsme také stabilním partnerem řady kulturních a sportovních akcí, charitativních aktivit a institucí, a tak přispíváme k hezkému životu lidí ve městě a jeho okolí. Od velkých jako Metronome Prague nebo Signal Festival, až po ty nejmenší.

Jsme hospodární

Bez patosu a zodpovědně se staráme o to, abychom zachovali naše životní prostředí i pro příští generace. „Zelenější“ plyn, fotovoltaika, tepelná čerpadla, cirkulární energetická řešení pro městské části atd., ale i jednoduché změny jako zasílání elektronických faktur na e-mail místo papírových, to vše neodmyslitelně patří k životu Pražské plynárenské.

Vážený zákazníku, od 17. 7. 2023 je Zákaznické centrum v paláci Adria, Jungmannova 31, Praha 1 dočasně přemístěno z ul. Jungmannova do ul. Národní 38 (1. patro, 2 min chůze, mapka ZDE ). Prosíme, omluvte dočasné omezení, které vám po dokončení rekonstrukce přinese větší pohodlí v nových prostorech.