Společenská odpovědnost

 

Naše společnost si uvědomuje svou úlohu nejen v oblasti podnikání a poskytování služeb zákazníkům, ale také vůči prostředí, v němž působí. A to jak na úrovni společnosti, tak životního prostředí, infrastruktury i kulturního života. Proto se orientuje kromě svých podnikatelských aktivit také na podporu projektů a subjektů ze zmíněných oblastí.

Kromě dlouhodobých projektů, které preferujeme a pečlivě si je vybíráme, se v případě potřeby věnujeme i krátkodobé či jednorázové pomoci.

Základem naší odpovědnosti vůči společnosti je však férový přístup ke všemu, co nás obklopuje, proto ctíme několik základních pravidel:

  • Vše co děláme, děláme s ohledem na morální zásady a otevřený přístup k našim partnerům, zaměstnancům, zákazníkům i dalším subjektům, se kterými přicházíme do styku.
  • Uvědomujeme si svou pozici i vliv v rámci společnosti, a to jak na úrovni obchodní, tak sociální. Jednáme proto s ohledem jak na tržní situaci, tak subjekty, kterých se naše kroky mohou týkat. Ctíme zákony i vlastní etické normy, které nás zavazují k transparentnímu a morálnímu chování.
  • O své úspěchy se dělíme. Jsme ryze česká firma a tak veškeré prostředky, kterými dlouhodobě podporujeme vybrané projekty, pomáhají výhradně v ČR.
  • Své náměty a připomínky můžete adresovat přímo našemu compliance manažerovi: etickalinka@ppas.cz, tel: +420 267 175 099

Etická linka – whistleblowing

Jak pomáháme

Finanční prostředky i další formy pomoci poskytujeme tam, kde to považujeme za smysluplné. Zaměřujeme se proto zejména na dlouhodobé projekty v oblasti zdravotní či sociální pomoci. Nezapomínáme však ani na kulturu, umění, sport a vzdělání.

Pražská plynárenská a.s. Jsme tu pro vás

Patříme k předním dodavatelům energií v ČR, a proto nás zajímají vaše přání, potřeby, dotazy   
i podněty. Vyberte si, jak a kde s námi chcete komunikovat, a vše spolu snadno vyřešíme.

 

Online

Snadný přehled o vašich platbách, tarifech atd. a možnost vše vyřešit „na pár kliknutí“…

 

Zákaznický portál

Snadný přehled o vašich platbách, tarifech atd. a možnost vše vyřešit „na pár kliknutí“…

 

Tipy pro úspory

Praktické tipy, jak využívat a tedy i platit méně plynu a elektřiny, a přitom mít pořád doma teplo a pohodu…

Osobní kontakt

Podle našich zkušeností je mnohdy nejlepší spolu prostě mluvit nebo si napsat.  

 

Zákaznická centra

Zvolte nejbližší pobočku a domluvte si schůzku předem. Vše pak poběží hladce…

 

Kontakt

Neradi řešíte vše online a nehodí se vám jít do zákaznického centra? Nevadí, zkrátka nám zavolejte nebo napište…

Pražská plynárenská a.s. Našich klientů si vážíme

Snažíme se vám co nejvíce usnadnit a zpříjemnit život, abyste měli v oblasti energií vše vyřešené a funkční a mohli jste se věnovat všemu, na čem vám záleží.

Poradíme, vysvětlíme, pomůžeme

Potřebujete se zorientovat v nabídce energetických produktů a služeb, zvolit nejvýhodnější tarif, rozhodnout se o energetickém řešení pro váš dům nebo byt? Rádi vám poradíme a případně navrhneme konkrétní řešení pro vaši situaci.

Jsme dobrý soused

Je na nás spoleh a dodávky energií od nás plynou bez problémů. Jsme také stabilním partnerem řady kulturních a sportovních akcí, charitativních aktivit a institucí, a tak přispíváme k hezkému životu lidí ve městě a jeho okolí. Od velkých jako Metronome Prague nebo Signal Festival, až po ty nejmenší.

Jsme hospodární

Bez patosu a zodpovědně se staráme o to, abychom zachovali naše životní prostředí i pro příští generace. „Zelenější“ plyn, fotovoltaika, tepelná čerpadla, cirkulární energetická řešení pro městské části atd., ale i jednoduché změny jako zasílání elektronických faktur na e-mail místo papírových, to vše neodmyslitelně patří k životu Pražské plynárenské.

Aktuální odstávky v distribuční zóně Pražské plynárenské Distribuce 

 

Aktuální odstávky plynu najdete na  této stránce.

Co mám dělat, když cítím plyn

Pokud máte podezření, že cítíte ve vašem okolí plyn, volejte pohotovostní  linku na číslo 1239.

Na této nepřetržité pohotovostní lince můžete nahlásit následující události:

  • veškeré úniky zemního plynu
  • poruchy dodávky zemního plynu do místa spotřeby
  • závady nebo úniky na plynoměru
  • poruchy a závady na zařízení v majetku či užívání společnosti Pražská plynárenská Distribuce (plynovod, regulační stanice, přípojky atd.)

 

Další informace najdete na webu PPD.

Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás upozornit na možnou delší čekací dobu na našich obchodních kancelářích. Pokud nás plánujete navštívit, zvažte prosím využití zákaznického portálu, kde většinu požadavků vyřídíte pohodlně on-line, nebo rezervaci Vaší návštěvy. Děkujeme za pochopení.