Zpět
Péče a podpora

Servis kotlů & spotřebičů

 

Výměna plynových topidel (GAMAT)

Chcete vyměnit své plynové topidlo Gamat za nové a úspornější?

Zavolejte na jedno z telefoních čísel 608 173 188 nebo 777 100 332, případně napište na e - mail: pet.doh@seznam.cz, kde vám rádi a ochotně poradí a domluví případnou výměnu.

Pomoc s opravou spotřebiče

Spolupracující firmy

Jako náš zákazník máte slevu na služby a plynové spotřebiče u našich partnerů:

AZ CZ Servis s.r.o. (www www.azczservis.cz)
Veškerý sortiment a související služby spojené s montáží plynospotřebičů se slevou 10 %

JIKOTERM S.R.O. (www.jikoterm.cz)
Sleva až 16% na nákup plynových spotřebičů

Revize plynových zařízení Havel
Sleva 15% z konečné ceny zkoušek a revizí vyhrazených plynových zařízení

Kominictví EKOTOP servis (www.kominik-ekotop.cz/)
Sleva na služby až 10%

CAMINUS, spol. s r.o (http://www.caminus.cz/)
Sleva na služby až 15%

Plyn Servis (www.plynservis.cz)
Sleva až 30% na nákup plynových spotřebičů a 10% na služby

Thermona (www.thermona.cz)
Sleva 10% na nabízené výrobky

Junkers
Sleva 10% na veškerý sortiment výrobků z oblasti plynových závěsných i stacionárních kotlů, přímo i nepřímo ohřívaných zásobníků a regulací (pouze u vybraných prodejců)

Buderus (www.buderus.cz/)
Sleva 10% na plynové kotle do 50 kW, zásobníky TUV a regulace a sleva 3% na nákup velkoobchodního topenářského zboží

Revize odběrného plynového zařízení

Pavel Havel
e-mail: pavelhavel@atlas.cz                    
telefon: 737 200 927        

Předsezónní údržbu, čištění spotřebičů a jejich opravy neprovádí!                    
Tyto činnosti je nutné poptávat u společností, které nabízí servis plynových spotřebičů.                      

Revize plynového zařízení se provádějí v těchto případech:                    

  • zřízení nového odběrného místa (výchozí revize)                    
  • pravidelná (tříletá) revize pro organizace (SVJ, BD) a firmy (provozní revize)                    
  • pro osazení plynoměru po odpojení (delší než půl roku)                    
  • po rekonstrukci plynovodu (výchozí revize)                    
  • revize na přání zákazníka, nad rámec zákonné povinnosti (pro bezpečnost, pro pojišťovnu) - provozní revize                    
  • ověření technického stavu (při odpojení plynoměru do půl roku)                             

 

Tipy pro vás

Jaký je rozdíl mezi zálohou a fakturou

Zálohy jsou částky, vypočtené jako předpokládaná výše platby za elektřinu/plyn, připadající na zvolenou část zúčtovací období (nejčastěji měsíční zálohy). Zálohy hradí zákazník průběžně  po celé zúčtovací období, tj. do obdržení faktury.


Faktura je zasílána zákazníkům s ročním odečtem elektřiny/plynu jednou ročně. Ve faktuře jsou zahrnuty všechny zálohy zaplacené během zúčtovacího období. 


Součástí faktury je předpis záloh na další zúčtovací období.

Něco vám chybělo?

Neuspokojila vás tato rada?
Přijďte za námi nebo nám zavolejte

Přijďte na pobočkuZajděte si na nejbližší pobočku a vyřešte vše, co potřebujete.

Naše pobočky

Zeptejte se násNa telefonu i e-mailu nás zastihnete ve všední dny od 8 do 18 hodin.

Infolinka:
267 175 333
©2002-2019 Pražská plynárenská , a.s | Podmínky používání webu