- Změna adresy. Změna jména.
- Doplnění kontatních údajů
- Změna platebních metod
- Samoodečet
- Mám nový účet a nepřišel mi přeplatek
- Nepřišly mi dokumenty (smlouva, faktura)
- Chci odběr plynu úplně ukončit včetně odebrání měřidla. Co mám pro to udělat?
- Chci odběr elektřiny úplně ukončit včetně odebrání měřidla. Co mám pro to udělat?
Změna adresy / Změna jména
Prostřednictvím Zákaznického portálu Moje PPAS můžete změnit trvalé bydliště či zasílací adresu nebo jméno po provdání. Pokud u Vás dojde ke změně adresy odběrného místa, je třeba nám předložit dokument z příslušného úřadu o změně názvu ulice či přidělení popisného čísla. Vložte ho do Zákaznického portálu Moje PPAS, pošlete nám ho v e-mailu či dopisem a nebo nás navštivte v obchodní kanceláři.
Změna platebních metod
Pokud využíváte Zákaznický portál Moje PPAS, jednoduše změnu provedete sami z pohodlí Vašeho domova, můžete nám ale i zavolat, poslat e-mail nebo dopis. Pokud máte raději osobní jednání, stavte se u nás v obchodní kanceláři.