Zpět
Péče a podpora

Moje smlouva & změny na odběrném místě

 

Změna adresy / Změna jména

Prostřednictvím Zákaznického portálu Moje PPAS můžete změnit trvalé bydliště či zasílací adresu nebo jméno po provdání. Pokud u Vás dojde ke změně adresy odběrného místa, je třeba nám předložit dokument z příslušného úřadu o změně názvu ulice či přidělení popisného čísla. Vložte ho do Zákaznického portálu Moje PPAS, pošlete nám ho v e-mailu či dopisem a nebo nás navštivte v obchodní kanceláři.

Změna adresy / Změna jména

Nejjednodušší je využít Zákaznický portál Moje PPAS, nebo nám zavolat, poslat e-mail a nebo dopis. Můžete nás navštívit v obchodní kanceláři.

Změna platebních metod

Pokud využíváte Zákaznický portál Moje PPAS, jednoduše změnu provedete sami z pohodlí Vašeho domova, můžete nám ale i zavolat, poslat e-mail nebo dopis. Pokud máte raději osobní jednání, stavte se u nás v obchodní kanceláři.

Samoodečet

Mám nový účet a nepřišel mi přeplatek

Nepřišly mi dokumenty (smlouva, faktura)

Chci smlouvu ukončit, byt bude prázdný, nebudu odebírat

Tipy pro vás

Jaký je rozdíl mezi zálohou a fakturou

Zálohy jsou částky, vypočtené jako předpokládaná výše platby za elektřinu/plyn, připadající na zvolenou část zúčtovací období (nejčastěji měsíční zálohy). Zálohy hradí zákazník průběžně  po celé zúčtovací období, tj. do obdržení faktury.


Faktura je zasílána zákazníkům s ročním odečtem elektřiny/plynu jednou ročně. Ve faktuře jsou zahrnuty všechny zálohy zaplacené během zúčtovacího období. 


Součástí faktury je předpis záloh na další zúčtovací období.

Něco vám chybělo?

Neuspokojila vás tato rada?
Přijďte za námi nebo nám zavolejte

Přijďte na pobočkuZajděte si na nejbližší pobočku a vyřešte vše, co potřebujete.

Naše pobočky

Zeptejte se násNa telefonu i e-mailu nás zastihnete ve všední dny od 8 do 18 hodin.

Infolinka:
800 134 134
©2002-2019 Pražská plynárenská , a.s | Podmínky používání webu