Karta AXA ASSISTANCE PRO DOMÁCNOSTI
Karta AXA ASSISTANCE – základní program nabízí „Pojištění asistenčních služeb v domácnosti“, který obsahuje pojištění „Technické asistence“. Předmětem pojištění je poskytnutí pojistného plnění oprávněné osobě formou asistenčních služeb, případně formou úhrady prací provedených dodavatelem služeb.
Havarijní stavy
Hrazeny jsou pojistné události do výše 2 000 Kč v oblastech:
- elektrikářské práce
- instalatérské práce
- sklenářské práce
- plynařské práce
- topenářské práce
příjezd technika na místo událost zdarma
Zablokování hlavních vchodových dveří
- příjezd zámečníka na místo události zdarma
- do 2 000 Kč jsou hrazeny zámečnické práce
Číslo pojištění na kartě AXA ASSISTANCE – základní program „Pojištění asistenčních služeb v domácnosti“ je číslo smlouvy u PP, a. s.
Používání karty AXA ASSISTANCE – základní program „Pojištění asistenčních služeb v domácnosti“.
Karta AXA ASSISTANCE je určena k identifikaci jejího oprávněného držitele u partnera pojištění AXA ASSISTANCE.
- Karta je platná pouze s číslem pojištění = číslem smlouvy u Pražské plynárenské, a. s., jejího držitele.
- Držitel karty je povinen neprodleně oznámit její ztrátu nebo odcizení Pražské plynárenské, a. s., která mu vystaví zdarma novou kartu, pokud splňuje podmínky pro její vydání.
- Pokud zákazník vypoví smluvní vztah s Pražskou plynárenskou, a. s., nesmí být ode dne ukončení dodávky na odběr energií (plyn, elektřina) karta používána. Pojištění je ukončeno.
- Pražská plynárenská, a. s., ručí za to, že s osobními údaji držitele karty je nakládáno v souladu s ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních dat.
- V případě využití karty AXA ASSISTANCE – základní program „Pojištění asistenčních služeb v domácnosti“ je třeba postupovat dle pokynů na ní uvedených.
- Kontakt na Asistenční telefonní linku AXA ASSISTANCE +420 272 101 092 – 7 dní v týdnu.
ROZSAH SLUŽEB
Varianta Základ kryje následující pojistné události:
- technická havárie
- zablokování dveří
pojištění „Technická asistence“ – předmětem tohoto pojištění je poskytnutí pojistného plnění oprávněné osobě formou asistenčních služeb, případně formou úhrady prací provedených dodavatelem služeb, v rozsahu a za podmínek stanovených v pojistné smlouvě a pojistných podmínkách, a to v případě technické havárie a v případě zablokování dveří a zámků od pojištěné domácnosti.
technická havárie – nahodilá, nepředvídatelná porucha nikoli však porucha vzniklá bezprostředním zásahem oprávněné osoby nebo třetí osoby ani porucha mobilních technických zařízení, která jsou součástí vybavení pojištěné domácnosti nebo jsou v pojištěné domácnosti umístěna (jako je např. porucha pračky, myčky nádobí, přenosného topného tělesa, apod.)
zablokování dveří - situace, kdy uzavřené hlavní vchodové dveře pojištěné domácnosti není možno otevřít příslušným klíčem
Technická havárie – pojistné plnění
- příjezd technické pohotovostní služby dodavatele služeb do místa pojištěné domácnosti
- organizace práce vedoucí k odstranění příčiny technické havárie a k odstranění škod vzniklých v pojištěné domácnosti a úhrada nákladů na tyto práce až do příslušného limitu pojistného plnění uvedeného v tabulce
Zablokování domácích dveří – pojistné plnění
- organizace a úhrada příjezdu dodavatele služeb – zámečníka do místa pojištěné domácnosti
- organizace práce potřebné k otevření hlavních vchodových dveří od pojištěné domácnosti a k zajištění funkčnosti jejich odemykání a zamykání včetně případné výměny zámku a úhrada nákladů na tyto práce až do výše příslušného limitu pojistného plnění uvedeného v tabulce
Technická asistence | |
Služba | Limit poj. plnění na událost |
Havarijní stav | |
příjezd technika na místo události | plně hrazen |
elektrikářské práce | 2 000 Kč |
instalatérské práce | |
sklenářské práce | |
plynařské práce | |
topenářské práce | |
Zablokování hlavních vchodových dveří | |
příjezd zámečníka na místo události | plně hrazen |
zámečnické práce | 2 000 Kč |
Náklady na práci a materiál nad tento limit nejsou předmětem pojistného plnění a oprávněná osoba si je hradí sama z vlastních prostředků.
Horní hranice pojistného plnění je určena pro jednotlivé služby, za jednu pojistnou událost, limitem pojistného plnění – viz tabulka výše.
Postup při vzniku pojistné události
Vznik škodní události je oprávněná osoba povinna nahlásit bez zbytečného odkladu prostřednictvím telefonického střediska asistenční služby pojistitele, které je v provozu 24 hodin denně, 365 dní v roce.
V případě, že oprávněná osoba tuto svou povinnost nesplní, zaniká její právo na poskytnutí pojistného plnění. Pojistné podmínky zde
Číslo telefonického střediska asistenční služby pojistitele: +420 272 101 092
Při spojení s telefonickým střediskem asistenční služby pojistitele nebo při jakémkoliv jiném spojení je pojištěný nebo oprávněná osoba povinna sdělit pracovníkům asistenční služby pojistitele následující informace:
- jméno a příjmení pojištěného/oprávněné osoby
- číslo pojistky
- adresu pojištěné domácnosti
- kontaktní telefonní číslo pojištěného/oprávněné osoby
- stručný popis škodné události nebo nastalého problému
- další informace, o které pracovníci pojistitele požádají a které se škodnou událostí souvisejí