Úmrtí zákazníka


 

Vaše ztráta nás velice mrzí a jsme připraveni vám pomoci s přepisem nebo ukončením odběru energií.

V bytě stále někdo využívá plyn/elektřinu

  • Ukončete smlouvu původního zákazníka a uzavřete smlouvu pro toho, kdo stále na odběrném místě plyn/elektřinu využívá.
  • Vyplňte pečlivě formulář „Korespondenční převod“, který najdete na této stránce. Přiložte doklad o úmrtí původního zákazníka a vše nám zašlete e-mailem, poštou nebo přineste osobně na pobočku. My už vše vyřídíme.
  • K vyplněnému formuláři přiložte jako přílohu právní titul k užívání nemovitosti (např. nájemní smlouvu, výpis z katastru nemovitostí nebo čestné prohlášení vlastníka o právu nemovitost užívat).
  • U převodu elektřiny v distribuční zóně ČEZ je navíc vyžadována „Plná moc pro dodavatele“.
  • U převodu elektřiny v distribuční zóně PRE je navíc vyžadován formulář "Podklady pro uzavření smlouvy na hladině NN"

Byt zůstal prázdný

Požádejte o ukončení smlouvy s demontáží měřidla.

  • Vyplňte k tomu určený formulář, který najdete na této stránce. Přiložte doklad o úmrtí a pošlete nám jej e-mailem, poštou nebo přineste osobně na pobočku.
  • Ve formuláři nezapomeňte uvést svoje telefonní číslo, abychom mohli domluvit termín demontáže plynoměru/elektroměru.


Při žádosti o demontáž elektroměru v distribuční zóně ČEZ je potřeba doložit ještě „Plnou moc pro dodavatele“.

Jak vyzvednu přeplatek po zemřelém?

Zašlete nám „Výsledek dědického řízení“ (v případě více dědiců dále souhlas od všech zúčastněných)

  • e-mailem na callcentrum@ppas.cz,
  • poštou na adresu Pražská plynárenská, a.s., U Plynárny 500, 145 08 Praha 4,
  • nebo ho přineste osobně na pobočku.

Pokud jste platili zálohy i po úmrtí původního zákazníka, pro snadnější vyplacení přiložte nebo vezměte s sebou i doklady o jejich úhradách (SIPO, výpis z bankovního účtu, poštovní poukázky).

Dokumenty

Potřebné dokumenty ke stažení najdete zde ve formulářích.

Pražská plynárenská a.s. Jsme tu pro vás

Patříme k předním dodavatelům energií v ČR, a proto nás zajímají vaše přání, potřeby, dotazy   
i podněty. Vyberte si, jak a kde s námi chcete komunikovat, a vše spolu snadno vyřešíme.

 

Online

Snadný přehled o vašich platbách, tarifech atd. a možnost vše vyřešit „na pár kliknutí“…

 

Zákaznický portál

Snadný přehled o vašich platbách, tarifech atd. a možnost vše vyřešit „na pár kliknutí“…

 

Tipy pro úspory

Praktické tipy, jak využívat a tedy i platit méně plynu a elektřiny, a přitom mít pořád doma teplo a pohodu…

Osobní kontakt

Podle našich zkušeností je mnohdy nejlepší spolu prostě mluvit nebo si napsat.  

 

Zákaznická centra

Zvolte nejbližší pobočku a domluvte si schůzku předem. Vše pak poběží hladce…

 

Kontakt

Neradi řešíte vše online a nehodí se vám jít do zákaznického centra? Nevadí, zkrátka nám zavolejte nebo napište…

Pražská plynárenská a.s. Našich klientů si vážíme

Snažíme se vám co nejvíce usnadnit a zpříjemnit život, abyste měli v oblasti energií vše vyřešené a funkční a mohli jste se věnovat všemu, na čem vám záleží.

Poradíme, vysvětlíme, pomůžeme

Potřebujete se zorientovat v nabídce energetických produktů a služeb, zvolit nejvýhodnější tarif, rozhodnout se o energetickém řešení pro váš dům nebo byt? Rádi vám poradíme a případně navrhneme konkrétní řešení pro vaši situaci.

Jsme dobrý soused

Je na nás spoleh a dodávky energií od nás plynou bez problémů. Jsme také stabilním partnerem řady kulturních a sportovních akcí, charitativních aktivit a institucí, a tak přispíváme k hezkému životu lidí ve městě a jeho okolí. Od velkých jako Metronome Prague nebo Signal Festival, až po ty nejmenší.

Jsme hospodární

Bez patosu a zodpovědně se staráme o to, abychom zachovali naše životní prostředí i pro příští generace. „Zelenější“ plyn, fotovoltaika, tepelná čerpadla, cirkulární energetická řešení pro městské části atd., ale i jednoduché změny jako zasílání elektronických faktur na e-mail místo papírových, to vše neodmyslitelně patří k životu Pražské plynárenské.

Aktuální odstávky v distribuční zóně Pražské plynárenské Distribuce 

 

Aktuální odstávky plynu najdete na  této stránce.

Co mám dělat, když cítím plyn

Pokud máte podezření, že cítíte ve vašem okolí plyn, volejte pohotovostní  linku na číslo 1239.

Na této nepřetržité pohotovostní lince můžete nahlásit následující události:

  • veškeré úniky zemního plynu
  • poruchy dodávky zemního plynu do místa spotřeby
  • závady nebo úniky na plynoměru
  • poruchy a závady na zařízení v majetku či užívání společnosti Pražská plynárenská Distribuce (plynovod, regulační stanice, přípojky atd.)

 

Další informace najdete na webu PPD.

Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás upozornit na možnou delší čekací dobu na našich obchodních kancelářích. Pokud nás plánujete navštívit, zvažte prosím využití zákaznického portálu, kde většinu požadavků vyřídíte pohodlně on-line, nebo rezervaci Vaší návštěvy. Děkujeme za pochopení.