Vaše ztráta nás velice mrzí a jsme připraveni vám pomoci s přepisem nebo ukončením odběru energií.
V bytě stále někdo využívá plyn/elektřinu
- Ukončete smlouvu původního zákazníka a uzavřete smlouvu pro toho, kdo stále na odběrném místě plyn/elektřinu využívá.
- Vyplňte pečlivě formulář „Korespondenční převod“, který najdete na této stránce. Přiložte doklad o úmrtí původního zákazníka a vše nám zašlete e-mailem, poštou nebo přineste osobně na pobočku. My už vše vyřídíme.
- K vyplněnému formuláři přiložte jako přílohu právní titul k užívání nemovitosti (např. nájemní smlouvu, výpis z katastru nemovitostí nebo čestné prohlášení vlastníka o právu nemovitost užívat).
- U převodu elektřiny v distribuční zóně ČEZ je navíc vyžadována „Plná moc pro dodavatele“.
- U převodu elektřiny v distribuční zóně PRE je navíc vyžadován formulář "Podklady pro uzavření smlouvy na hladině NN"
Byt zůstal prázdný
Požádejte o ukončení smlouvy s demontáží měřidla.
- Vyplňte k tomu určený formulář, který najdete na této stránce. Přiložte doklad o úmrtí a pošlete nám jej e-mailem, poštou nebo přineste osobně na pobočku.
- Ve formuláři nezapomeňte uvést svoje telefonní číslo, abychom mohli domluvit termín demontáže plynoměru/elektroměru.
Při žádosti o demontáž elektroměru v distribuční zóně ČEZ je potřeba doložit ještě „Plnou moc pro dodavatele“.
Jak vyzvednu přeplatek po zemřelém?
Zašlete nám „Výsledek dědického řízení“ (v případě více dědiců dále souhlas od všech zúčastněných) spolu s Formulář - Žádost o vyplacení přeplatku po úmrtí
- e-mailem na callcentrum@ppas.cz,
- poštou na adresu Pražská plynárenská, a.s., U Plynárny 500, 145 08 Praha 4,
- nebo ho přineste osobně na pobočku.
Pokud jste platili zálohy i po úmrtí původního zákazníka, pro snadnější vyplacení přiložte nebo vezměte s sebou i doklady o jejich úhradách (SIPO, výpis z bankovního účtu, poštovní poukázky).
Dokumenty
Potřebné dokumenty ke stažení najdete zde ve formulářích.