První české firmy už nabízejí klientům online ověření BankID

Zdroj: digitalnidomacnost.cz

V Norsku bankovní identitu využívá asi 900 firem a Česko má ještě větší ambice. „ Firmy na zavedení bankovní identity intenzivně pracují a přizpůsobují tomu své digitální služby.

Proto plné nasazení bankovní identity potrvá několik málo let. Potenciál se řádově pohybuje v tisících,“ dodává Jan Blažek. Seznam firem se průběžně zveřejňuje na webu
„Máme za sebou další fázi v digitalizaci České republiky. BankID vytváří národní standard online ověření a elektronického podpisu,“ uvádí Jan Blažek, člen představenstva Bankovní identita, a.s., která BankID pro firmy provozuje. Zhruba tři desítky firem již využití BankID podporují a další tři desítky BankID implementují. Do konce roku by se počet zapojených firem měl přiblížit stovce.
Možnosti využití BankID jsou z pohledu firem široké. Jde například o přístupy do klientské zóny, pořízení nových produktů a služeb, zařízení nejrůznějších administrativních úkonů nebo zaručený podpis, který do nabídky přibude na podzim.
„BankID jako nová technologická služba nabízí mnoho příležitostí, jak se zviditelnit a oslovit nové zákazníky a tím i zvýšit prodej,” říká Michaela Lhotková, výkonná ředitelka zodpovědná za Inovace a Digital v ČSOB. „ Je skvělé, ze bankovní identitu začínají využívat skutečně velké firmy se stovkami tisíc zákazníků," podotýká Martin Medek, šéf Otevřeného bankovnictví a nových obchodních modelů České spořitelny.
„Bankovní identita svým pojetím přesně zapadá do našich aktivit, které směřují k dynamickému rozvoji digitalizace a zároveň zjednodušování v pojišťovně,“ komentuje implementaci BankID Jiří Doubravský, provozní ředitel Generali České pojišťovny.
„Pro Kooperativu je integrace BankID do procesů očekávanou investicí, která přinese efektivní změnu v přístupu ke službám ze strany klientů,“ konstatuje Eva Poláchová, členka představenstva Kooperativy.
„Mezi hlavní úkoly ČEZ v příštích letech patří ochrana klimatu, zvýšení výroby energie z bezemisních zdrojů a také digitalizace procesů. Pokud chceme zůstat na špici firem v zákaznické spokojenosti, musíme i nadále přicházet s novými nápady, jak našim zákazníkům věci zjednodušovat a zpříjemňovat. Proto fandíme projektům, jako je BankID,“ shrnuje generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.
„Digitalizace je pro nás jednou z největších priorit. Zavedení služby BankID je prvním z kroků k zefektivnění služeb našim zákazníkům,“ uvádí , předseda představenstva Pražské plynárenské.
„MALL Pay je prvním fintechem, který ověření pomocí BankID v praxi využívá. Díky němu dokážeme snadno ověřit totožnost a naše služby tak pro klienta aktivovat okamžitě," doplňuje Adam Kolesa, výkonný ředitel MALL Pay.
„V rámci digitalizace našich služeb se snažíme zákazníkům nabídnout jednoduchá a bezpečná řešení přinášející uživatelský komfort. Ověření totožnosti prostřednictvím bankovní identity do tohoto konceptu přesně zapadá. Očekávám, že služba BankID našim klientům ještě více usnadní cestu k široké nabídce produktů a služeb Sazky,“ říká Aleš Veselý, generální ředitel Sazky.
Přihlašování ke službám firem přes BankID mohou využívat zatím klienti České spořitelny a ČSOB. V příštích týdnech BankID zavedou i Air Bank, Komerční banka a Moneta Money Bank. Do konce roku 2021 se plánují připojit i Equa bank, Fio banka, mBank, Raiffeisenbank, UniCredit Bank.

Pražská plynárenská a.s. Jsme tu pro vás

Patříme k předním dodavatelům energií v ČR, a proto nás zajímají vaše přání, potřeby, dotazy   
i podněty. Vyberte si, jak a kde s námi chcete komunikovat, a vše spolu snadno vyřešíme.

 

Online

Snadný přehled o vašich platbách, tarifech atd. a možnost vše vyřešit „na pár kliknutí“…

 

Zákaznický portál

Snadný přehled o vašich platbách, tarifech atd. a možnost vše vyřešit „na pár kliknutí“…

 

Tipy pro úspory

Praktické tipy, jak využívat a tedy i platit méně plynu a elektřiny, a přitom mít pořád doma teplo a pohodu…

Osobní kontakt

Podle našich zkušeností je mnohdy nejlepší spolu prostě mluvit nebo si napsat.  

 

Zákaznická centra

Zvolte nejbližší pobočku a domluvte si schůzku předem. Vše pak poběží hladce…

 

Kontakt

Neradi řešíte vše online a nehodí se vám jít do zákaznického centra? Nevadí, zkrátka nám zavolejte nebo napište…

Pražská plynárenská a.s. Našich klientů si vážíme

Snažíme se vám co nejvíce usnadnit a zpříjemnit život, abyste měli v oblasti energií vše vyřešené a funkční a mohli jste se věnovat všemu, na čem vám záleží.

Poradíme, vysvětlíme, pomůžeme

Potřebujete se zorientovat v nabídce energetických produktů a služeb, zvolit nejvýhodnější tarif, rozhodnout se o energetickém řešení pro váš dům nebo byt? Rádi vám poradíme a případně navrhneme konkrétní řešení pro vaši situaci.

Jsme dobrý soused

Je na nás spoleh a dodávky energií od nás plynou bez problémů. Jsme také stabilním partnerem řady kulturních a sportovních akcí, charitativních aktivit a institucí, a tak přispíváme k hezkému životu lidí ve městě a jeho okolí. Od velkých jako Metronome Prague nebo Signal Festival, až po ty nejmenší.

Jsme hospodární

Bez patosu a zodpovědně se staráme o to, abychom zachovali naše životní prostředí i pro příští generace. „Zelenější“ plyn, fotovoltaika, tepelná čerpadla, cirkulární energetická řešení pro městské části atd., ale i jednoduché změny jako zasílání elektronických faktur na e-mail místo papírových, to vše neodmyslitelně patří k životu Pražské plynárenské.

Aktuální odstávky v distribuční zóně Pražské plynárenské Distribuce 

 

Aktuální odstávky plynu najdete na  této stránce.

Co mám dělat, když cítím plyn

Pokud máte podezření, že cítíte ve vašem okolí plyn, volejte pohotovostní  linku na číslo 1239.

Na této nepřetržité pohotovostní lince můžete nahlásit následující události:

  • veškeré úniky zemního plynu
  • poruchy dodávky zemního plynu do místa spotřeby
  • závady nebo úniky na plynoměru
  • poruchy a závady na zařízení v majetku či užívání společnosti Pražská plynárenská Distribuce (plynovod, regulační stanice, přípojky atd.)

 

Další informace najdete na webu PPD.

Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás upozornit na možnou delší čekací dobu na našich obchodních kancelářích. Pokud nás plánujete navštívit, zvažte prosím využití zákaznického portálu, kde většinu požadavků vyřídíte pohodlně on-line, nebo rezervaci Vaší návštěvy. Děkujeme za pochopení.