Pražská plynárenská nabízí klientům v režimu DPI individuální snížení záloh

Zdroj: Novinky.cz

Společnost Pražská plynárenská nabízí svým klientům v režimu dodavatele poslední instance (DPI) možnost individuálně řešit jejich situaci v souvislosti s placením záloh za plyn. Těm, kterým hrozí finanční problémy, nabízí snížení záloh. Zároveň však varuje před nevýhodností tohoto kroku v budoucnu.

V případě „neúnosných finančních problémů“ nabízí Pražská plynárenská odběratelům v režimu DPI pomoc. Na e-mailové adrese reklamaceweb@ppas.cz se mohou tito zákazníci na firmu obracet se svými žádostmi, jež souvisí s platbami za plyn.

„To se týká i případného snížení výše záloh u těch odběratelů, kteří o uvedené budou mít sami zájem, protože nepředpokládáme, že by tento krok vyhovoval každému,“ uvádí společnost ve své tiskové zprávě. Konkrétní podobu či podmínky případného snížení záloh neuvádí.

Nedoplatek už budete mít včetně DPH, varuje dodavatel

Na snížení záloh za listopad a prosinec o 50, respektive 40 procent pro klienty v režimu DPI se už minulý týden dohodlo ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) a Energetický regulační úřad (ERÚ) s dodavateli energií.

Na stejné období, tedy za listopad a prosinec, vláda prominula také placení DPH ve výši 21 procent. I proto Pražská plynárenská klientům doporučuje, aby placení záloh neodkládali nebo nesnižovali, neboť by se o tuto výhodu připravili a v budoucnu by jim to naopak situaci zkomplikovalo.

„V případě nedostatečných zálohových plateb, reálně nepokrývajících spotřebu plynu v režimu DPI při současných tržních cenách v jeho rámci, lze totiž následně očekávat vysoký nedoplatek v konečném vyúčtování, jehož úhrada může odběratelům způsobit velmi závažné a obtížně řešitelné problémy. Tento nedoplatek bude navíc navýšen o již výše zmíněné DPH, které by odběratelé při včasné a úplné úhradě záloh platit nemuseli,“ varuje společnost.

Aktuality

Pražská plynárenská a.s. Jsme tu pro vás

Patříme k předním dodavatelům energií v ČR, a proto nás zajímají vaše přání, potřeby, dotazy   
i podněty. Vyberte si, jak a kde s námi chcete komunikovat, a vše spolu snadno vyřešíme.

 

Online

Snadný přehled o vašich platbách, tarifech atd. a možnost vše vyřešit „na pár kliknutí“…

 

Zákaznické portály

Snadný přehled o vašich platbách, tarifech atd. a možnost vše vyřešit „na pár kliknutí“…

 

Tipy pro úspory

Praktické tipy, jak využívat a tedy i platit méně plynu a elektřiny, a přitom mít pořád doma teplo a pohodu…

Osobní kontakt

Podle našich zkušeností je mnohdy nejlepší spolu prostě mluvit nebo si napsat.  

 

Zákaznická centra

Zvolte nejbližší pobočku a domluvte si schůzku předem. Vše pak poběží hladce…

 

Kontakt

Neradi řešíte vše online a nehodí se vám jít do zákaznického centra? Nevadí, zkrátka nám zavolejte nebo napište…

Pražská plynárenská a.s. Našich klientů si vážíme

Snažíme se vám co nejvíce usnadnit a zpříjemnit život, abyste měli v oblasti energií vše vyřešené a funkční a mohli jste se věnovat všemu, na čem vám záleží.

Poradíme, vysvětlíme, pomůžeme

Potřebujete se zorientovat v nabídce energetických produktů a služeb, zvolit nejvýhodnější tarif, rozhodnout se o energetickém řešení pro váš dům nebo byt? Rádi vám poradíme a případně navrhneme konkrétní řešení pro vaši situaci.

Jsme dobrý soused

Je na nás spoleh a dodávky energií od nás plynou bez problémů. Jsme také stabilním partnerem řady kulturních a sportovních akcí, charitativních aktivit a institucí, a tak přispíváme k hezkému životu lidí ve městě a jeho okolí. Od velkých jako Metronome Prague nebo Signal Festival, až po ty nejmenší.

Jsme hospodární

Bez patosu a zodpovědně se staráme o to, abychom zachovali naše životní prostředí i pro příští generace. „Zelenější“ plyn, fotovoltaika, tepelná čerpadla, cirkulární energetická řešení pro městské části atd., ale i jednoduché změny jako zasílání elektronických faktur na e-mail místo papírových, to vše neodmyslitelně patří k životu Pražské plynárenské.

Vážení zákazníci, velmi si vážíme zvýšeného zájmu o naše služby. I přes veškeré úsilí však dochází k přetížení většiny dostupných kanálů, což může mít za následek delší čekací dobu na vyřízení telefonických a písemných požadavků včetně odbavení v obchodních kancelářích. Naši zaměstnanci Vám děkují za pochopení v tomto náročném období.