Pražská plynárenská, a. s., (dále jen „PP, a.s.“) poskytne svým zákazníkům kategorie Domácnost/MOO a Maloodběratel/MOP při splnění předepsaných podmínek Zákaznickou výhodu, spočívající v úhradě nákladů na:
- opravu a montáž plynových kotlů do výkonu 50 kW, plynových topidel podokenních nebo komínových, plynových průtokových ohřívačů vody a plynových sporáků,
- opravu a montáž elektrokotlů do výkonu 50 kW, elektrických zásobníkových a průtokových ohřívačů vody, elektrických sporáků a varných desek, elektrických topidel, klimatizačních a splitových jednotek, tepelných čerpadel,
- servisní prohlídky plynových a elektrických spotřebičů,
- výchozí a provozní revize plynových a elektrických zařízení,
- tlakové zkoušky plynových zařízení.
Tuto službu pro Pražskou plynárenskou a.s. zajišťují vybraní smluvní partneři (dále jen „Partner“)
Podmínky, za kterých je možné poskytnout úhradu:
- Zákazník musí mít s PP, a.s., uzavřenou smlouvu na odběr zemního plynu nebo elektrické energie v kategorii Domácnost/MOO nebo Maloodběratel/MOP(dále jen „Smlouva“) a jeho předpokládaný roční odběr zemního plynu nebo elektrické energie musí být alespoň 5 MWh,
- Zákazník při realizaci služby podepíše dohodu Zákaznická výhoda (dále jen „Dohoda“) s tím, že PP, a.s., určí sjednanou dobu odběru plynu/ elektrické energie na základě roční spotřeby zákazníka,
- Zákazník nesmí mít vůči PP žádné neuhrazené pohledávky,
- opravovaný spotřebič musí být opravitelný a běžně dostupný na trhu v ČR a nesmí být v záruční době,
- PP, a.s., přispěje na opravu, montáž nebo servis do maximální částky 3.000 Kč, kdy doba odběru plynu/elektrické energie bude 3 roky,
- další Zákaznickou výhodu může zákazník čerpat až po uplynutí odpovídající doby odběru u již uzavřené Zákaznické výhody,
- PP poskytne Zákaznickou výhodu v případě smlouvy na odběr zemního plynu na plynové spotřebiče nebo elektrické spotřebiče, v případě smlouvy na odběr elektrické energie výhradně na elektrické spotřebiče.
Upozornění
- v případě, že nebudou splněny výše uvedené podmínky Programu, je PP, a. s., oprávněna odmítnout uzavření Dohody.
- v případě, že Zákazník před uplynutím sjednané doby odběru uvedené v Dohodě, přestane z jakéhokoli důvodu od PP, a. s., plyn, nebo elektřinu odebírat, má PP, a. s. právo po Zákazníkovi požadovat úhradu poměrné části uhrazených nákladů. Tato poměrná část nákladů bude odpovídat neuskutečněné délce sjednané doby odběru, pokud se obě strany nedohodnou jinak. PP proto doporučuje pro případ, že zákazník nemůže dodržet sjednanou dobu odběru uvedenou v Dohodě (například z důvodu stěhování), navštívit v předstihu její obchodní kanceláře, kde s ním bude projednán jiný možný způsob řešení.
Postup při sjednávání opravy na celém území České republiky
- Zákazník si opravu sjedná na Zákaznické lince 800 134 134
Volba 6 - Opravy, montáže a servis spotřebičů
Pro opravy, montáž, servis v rámci Prahy a Středních Čech, volba 1
Pro opravy, montáž, servis v rámci celé České republiky, volba 2
- Nebo přímo na dispečinku vybraného Partnera, kontakty na Partnery naleznete na www.ppas.cz
- Přes zákaznickou linku nebo dispečink Partnera si zákazník sjedná termín opravy spotřebiče. Před provedením opravy je zákazník seznámen s obsahem Dohody a podmínkami, které musí být splněny, aby PP, a. s., opravu, montáž, servisní prohlídku či revizi spotřebiče za zákazníka uhradila. Je také seznámen s délkou doby odběru.
- Po provedení opravy technik Partnera (dále jen Technik), který opravu provedl, seznámí zákazníka s výší úhrady a vyplní se zákazníkem propisovací formulář Dohody včetně délky odběru, který následně zákazník podepíše.
- Technik předá vyplněný a zákazníkem podepsaný formulář Dohody (kopii nechává zákazníkovi) spolu se zákazníkem potvrzeným průpisem Zakázkového listu, neprodleně PP, a. s., která v případě, že budou splněny všechny podmínky Programu, Dohodu podepíše a následně jedno její vyhotovení zašle zákazníkovi.
- Úhradu opravy pak PP, a. s., hradí za zákazníka na základě faktury vystavené Partnerem. V případě, že nebudou splněny podmínky Programu, PP, a. s., Dohodu se zákazníkem neuzavře a tuto skutečnost písemně oznámí jak zákazníkovi, tak Partnerovi. V tomto případě je povinen za provedenou opravu zaplatit Partnerovi zákazník sám.