Zpět
Péče a podpora

Změny ve smlouvě

 

Změnili jste číslo účtu, adresu, provdala jste se? O všech změnách je dobré nás informovat včas, pomůže nám to zajistit vaši bezproblémovou obsluhu.

Mám nový účet a nepřišel mi přeplatek

  • Podívejte se, jestli u nás nemáte nahlášené ještě staré číslo účtu. Pokud ano, zavolejte na naši zákaznickou linku 267 175 333.

Nepřišly mi dokumenty (smlouva, faktura)

  • Zkontrolujte prosím svou poštovní schránku, zda na ní je jméno a příjmení, které jste nám uvedli. Pokud ne, zavolejte nám na 267 175 333 nebo napište e-mail na callcentrum@ppas.cz. Příjmení případně opravíme a zašleme dokumenty znovu.

Chci smlouvu ukončit, byt bude prázdný, nebudu odebírat

  • Zavolejte nám nebo doložte k tomu určený formulář, který najdete na této stránce. Ve formuláři nezapomeňte uvést svoje telefonní číslo, abychom mohli domluvit termín demontáže plynoměru/elektroměru.
  • Při žádosti o demontáž elektroměru v distribuční zóně ČEZ je potřeba doložit ještě „Plnou moc pro dodavatele“.

Dokumenty

Odkazy, které se vám hodí

Objednání na přepážku

Zákaznický portál

Tipy pro vás

Jaký je rozdíl mezi zálohou a fakturou

Zálohy jsou částky, vypočtené jako předpokládaná výše platby za elektřinu/plyn, připadající na zvolenou část zúčtovací období (nejčastěji měsíční zálohy). Zálohy hradí zákazník průběžně  po celé zúčtovací období, tj. do obdržení faktury.


Faktura je zasílána zákazníkům s ročním odečtem elektřiny/plynu jednou ročně. Ve faktuře jsou zahrnuty všechny zálohy zaplacené během zúčtovacího období. 


Součástí faktury je předpis záloh na další zúčtovací období.

Něco vám chybělo?

Neuspokojila vás tato rada?
Přijďte za námi nebo nám zavolejte

Přijďte na pobočkuZajděte si na nejbližší pobočku a vyřešte vše, co potřebujete.

Naše pobočky

Zeptejte se násNa telefonu i e-mailu nás zastihnete ve všední dny od 8 do 18 hodin.

Infolinka:
267 175 333
©2002-2023 Pražská plynárenská , a.s | Podmínky používání webu