Změnili jste číslo účtu, adresu, provdala jste se? O všech změnách je dobré nás informovat včas, pomůže nám to zajistit vaši bezproblémovou obsluhu.
Mám nový účet a nepřišel mi přeplatek
- Podívejte se, jestli u nás nemáte nahlášené ještě staré číslo účtu. Pokud ano, zavolejte na naši zákaznickou linku 267 175 333.
Nepřišly mi dokumenty (smlouva, faktura)
- Zkontrolujte prosím svou poštovní schránku, zda na ní je jméno a příjmení, které jste nám uvedli. Pokud ne, zavolejte nám na 267 175 333 nebo napište e-mail na callcentrum@ppas.cz. Příjmení případně opravíme a zašleme dokumenty znovu.
Chci smlouvu ukončit, byt bude prázdný, nebudu odebírat
- Zavolejte nám nebo doložte k tomu určený formulář, který najdete na této stránce. Ve formuláři nezapomeňte uvést svoje telefonní číslo, abychom mohli domluvit termín demontáže plynoměru/elektroměru.
- Při žádosti o demontáž elektroměru v distribuční zóně ČEZ je potřeba doložit ještě „Plnou moc pro dodavatele“.