Je nám jasné, že někdy může nastat problém. Abyste ho mohli co nejrychleji odstranit, vybrali jsme pár nejčastějších situací a jejich řešení.
V zákaznickém portálu nevidím
připsanou platbu
- Zkontrolujte si na bankovním výpisu, zda platba z banky opravdu odešla. Je možné, že jste omylem poslali platbu na jiný účet, zadali pozdější dobu splatnosti nebo uvedli chybný variabilní symbol.
- Vyčkejte pár dní – připsání platby na účet může trvat déle. Také aktualizace na portálu nemusí proběhnout okamžitě.
- Pokud uplynul týden a více a jste si jisti, že jste vše zadali správně, zavolejte nám na zákaznickou linku nebo napište na callcentrum@ppas.cz a společně situaci vyřešíme.
Přeplatek mi nepřišel na účet
- Podívejte se, jaký účet u nás máte nahlášený. Pokud číslo účtu nesedí, zavolejte na naši zákaznickou linku nebo napište na callcentrum@ppas.cz.
- Možná máte nastaveno osobní vyzvednutí přeplatku, v takovém případě se stavte u nás na pobočce. Pokud chcete změnit způsob vyplácení přeplatků, zavolejte nám na zákaznickou linku nebo nám pošlete e-mail na callcentrum@ppas.cz, případně využijte „Zákaznický portál“.
Chodí mi upomínky, ale zálohy
platím včas
- Zkontrolujte si, zda platíte správnou částku. Je možné, že máte v platebním příkazu zadanou částku z předchozího fakturačního období. Aktuální výši záloh zjistíte na první straně faktury nebo v „Zákaznickém portále“.