Zpět
Péče a podpora

Problémy s platbou

Je nám jasné, že někdy může nastat problém. Abyste ho mohli co nejrychleji odstranit, vybrali jsme pár nejčastějších situací a jejich řešení.

V zákaznickém portálu nevidím
připsanou platbu

  • Zkontrolujte si na bankovním výpisu, zda platba z banky opravdu odešla. Je možné, že jste omylem poslali platbu na jiný účet, zadali pozdější dobu splatnosti nebo uvedli chybný variabilní symbol.
  • Vyčkejte pár dní – připsání platby na účet může trvat déle. Také aktualizace na portálu nemusí proběhnout okamžitě.
  • Pokud uplynul týden a více a jste si jisti, že jste vše zadali správně, zavolejte nám na zákaznickou linku nebo napište na callcentrum@ppas.cz a společně situaci vyřešíme.

Přeplatek mi nepřišel na účet

  • Podívejte se, jaký účet u nás máte nahlášený. Pokud číslo účtu nesedí, zavolejte na naši zákaznickou linku nebo napište na callcentrum@ppas.cz.
  • Možná máte nastaveno osobní vyzvednutí přeplatku, v takovém případě se stavte u nás na pobočce. Pokud chcete změnit způsob vyplácení přeplatků, zavolejte nám na zákaznickou linku nebo nám pošlete e-mail na callcentrum@ppas.cz, případně využijte „Zákaznický portál“.

Chodí mi upomínky, ale zálohy
platím včas

  • Zkontrolujte si, zda platíte správnou částku. Je možné, že máte v platebním příkazu zadanou částku z předchozího fakturačního období. Aktuální výši záloh zjistíte na první straně faktury nebo v „Zákaznickém portále“.

Nechci dostávat upomínky

  • Pokud si nepřejete dostávat upomínky, můžete jejich zasílání zrušit v nastavení v „Zákaznickém portále“. Zde můžete nastavit i formu, jakou je chcete dostávat (SMS, e-mail, poštovní upozornění nebo všechny možnosti). Upomínky jsou zdarma a slouží pro vaši kontrolu.

Odkazy, které se vám hodí

Objednání na přepážku

Zákaznický portál

Tipy pro vás

Jaký je rozdíl mezi zálohou a fakturou

Zálohy platíte průběžně  po celé zúčtovací období, tj. do obdržení faktury.

Faktura vám chodí jednou ročně a jsou v ní zahrnuty všechny zaplacené zálohy během zúčtovacího období. Podle vaší spotřeby zaplatíte nedoplatek nebo obdržíte přeplatek. Na faktuře najdete přepočtenou výši zálohy na další zúčtovací období.

Něco vám chybělo?

Neuspokojila vás tato rada?
Přijďte za námi nebo nám zavolejte

Přijďte na pobočkuZajděte si na nejbližší pobočku a vyřešte vše, co potřebujete.

Naše pobočky

Zeptejte se násNa telefonu i e-mailu nás zastihnete ve všední dny od 8 do 18 hodin.

Infolinka:
800 134 134
©2002-2018 Pražská plynárenská , a.s