Zpět
Péče a podpora

Pomoc s opravou spotřebiče

 

Něco se pokazilo? Neteče teplá voda? Nejde topení? Zlobí vás sporák? Obraťte se na naši zákaznickou linku 800 134 134. Prostřednictvím NONSTOP linky POMOC 24 vám pomůžeme problém vyřešit.

Opravíte mi plynový/elektrický spotřebič?

My přímo spotřebiče neopravujeme, ale zajistíme vám opravu u některého z našich smluvních partnerů a následně za ni zaplatíme.

Jaké jsou podmínky čerpání?

Zákazník musí vždy při realizaci opravy podepsat formulář Zákaznická výhoda, délka závazku je závislá na druhu opravy a roční spotřebě dané komodity.
Pro více informací nás kontaktujte na zákaznické lince 800 134 134, zvolte POMOC 24 nebo na e - mailu: plynsluzby@ppas.cz.

Zajistíte mi revizi?

Ano, pro zajištění revize spotřebiče kontaktujte našeho smluvního partnera na e-mailu: pavelhavel@atlas.cz nebo telefonu: +420 737 200 927.

Mám doma staré wawky, pomůžete mi s jejich výměnou?

Ano, zavolejte nám na +420 608 173 188 nebo +420 777 100 332, případně napište na e - mail: pet.doh@seznam.cz, kde vám rádi a ochotně poradí a domluví případnou výměnu.

Tipy pro vás

Jaký je rozdíl mezi zálohou a fakturou

Zálohy jsou částky, vypočtené jako předpokládaná výše platby za elektřinu/plyn, připadající na zvolenou část zúčtovací období (nejčastěji měsíční zálohy). Zálohy hradí zákazník průběžně  po celé zúčtovací období, tj. do obdržení faktury.


Faktura je zasílána zákazníkům s ročním odečtem elektřiny/plynu jednou ročně. Ve faktuře jsou zahrnuty všechny zálohy zaplacené během zúčtovacího období. 


Součástí faktury je předpis záloh na další zúčtovací období.

Něco vám chybělo?

Neuspokojila vás tato rada?
Přijďte za námi nebo nám zavolejte

Přijďte na pobočkuZajděte si na nejbližší pobočku a vyřešte vše, co potřebujete.

Naše pobočky

Zeptejte se násNa telefonu i e-mailu nás zastihnete ve všední dny od 8 do 18 hodin.

Infolinka:
800 134 134
©2002-2018 Pražská plynárenská , a.s | Podmínky používání webu