Vážení zákazníci,
vzhledem k tomu, že z důvodu současné situace jsme byli nuceni uzavřít naše obchodní kanceláře a pokladny, na kterých platíte svoje zálohy nebo faktury za plyn a elektřinu, nebo vám vyplácíme přeplatky z vyúčtování za tyto komodity, připravili jsme pro Vás několik informací, které by vám měly pomoci při řešení Vašich požadavků spojených s platbou plynu a elektřiny.
Zákazníci, kteří platí své závazky / faktury nebo zálohy přes pokladnu, mohou provést platbu bezhotovostně, a to na níže uvedené bankovní účty. Pro ostatní zákazníky se nic nemění.
Možnosti platby:
- Přímým vkladem na účet Pražské plynárenské
- V bance
- Poštovní poukázkou na České poště
- Platebním příkazem ze svého účtu
Platby za zemní plyn
Domácnosti
Zálohy
(podklady pro platbu i variabilní symbol najdete buď na zálohovém listu nebo na 1. straně vaší faktury)
předčíslí 7106 číslo účtu 0916780043 kód banky 0300
Faktury
(podklady pro platbu i variabilní symbol najdete na 1. straně vaší faktury)
předčíslí 3201 číslo účtu 0916780043 kód banky 0300
Maloodběratelé
( právnické a fyzické osoby podnikající na IČO s omezenou roční spotřebou plynu 630 MWh )
Zálohy i faktury
(podklady pro platbu i variabilní symbol najdete buď na zálohovém listu nebo na 1. straně vaší faktury)
předčíslí 35 číslo účtu 0003600132 kód banky 0800
Platby za elektřinu
Domácnosti
Zálohy i faktury
(podklady pro platbu i variabilní symbol najdete buď na zálohovém listu nebo na 1. straně vaší faktury)
předčíslí 43 číslo účtu 7801150297 kód banky 0100
Maloodběratelé
( právnické a fyzické osoby podnikající na IČO s omezenou roční spotřebou plynu 630 MWh )
Zálohy i faktury
(podklady pro platbu i variabilní symbol najdete buď na zálohovém listu nebo na 1. straně vaší faktury)
předčíslí 43 číslo účtu 7801160217 kód banky 0100
Další možností úhrady zálohy či nedoplatku je platba prostřednictvím České pošty na základě vámi vyplněné složenky.
Přeplatek hotově
Přeplatky za elektřinu a plyn Vám budou zaslány na vyžádání (e-mailem nebo na zákaznické lince) poštovní poukázkou na adresu a k vyzvednutí na České poště.
Většinu svých požadavků můžete vyřídit on-line z pohodlí svého domova prostřednictvím Zákaznického portálu
Pro jednodušší komunikaci s Vámi, a to nejen v případě platby faktur a přeplatků, doporučujeme registraci a přihlášení do Zákaznického portálu Pražské plynárenské (jednoduše jej zřídíte na webových stránkách www.ppas.cz) a upravit si platbu faktur z účtu a vyplácení přeplatků na Váš požadovaný účet.
Dále si můžete v portále sami změnit či nastavit
- změnit výši zálohy, frekvenci plateb, způsob platby přeplatků
- změnit jméno, adresu, kontaktních údajů
- nahlásit samoodečet
- provést platbu prostřednictvím platební brány
- požádat o Zákaznickou kartu
- čerpat slevový produkt
- Všechny další možnosti zjistíte, když se přihlásíte na zakaznickyucet.ppas.cz
Jsme tu pro Vás i prostřednictvím dalších komunikačních kanálů
Současná situace je pro nás všechny velmi náročná, proto bychom Vás chtěli ujistit, že i v této složité době se na nás můžete spolehnout. V případě nejasností nám napište na callcentrum@ppas.cz nebo zavolejte na bezplatnou zákaznickou linku 800 134 134. Jsme tu pro Vás po-pá 8:00 - 18:00. Je však možné, že čekání na lince z důvodu uzavření obchodních kanceláří a zvýšeného počtů dotazů bude delší než obvykle, za což se Vám dopředu omlouváme.
Únik plynu - linka 1239 je funkční. Provozní doba - nonstop.
Doklad o výši nákladů na bydlení
O potvrzení Dokladu si můžete požádat prostřednictvím e-mailu callcentrum@ppas.cz. Doklad Vám bude zaslán na váš uvedený e-mail. Potřebujeme od Vás ale zaslat potřebné informace.
Potřebné bližší informace na hlavní stránce www.ppas.czOpravy spotřebičů
Většina našich servisních partnerů uvedených na www.ppas.cz aktuálně funguje (kromě společnosti „Mistr Plynař a s omezením funguje společnost Havel“).
Havárie v domácnosti
V případě, že se dostanete do nesnází (havárie v domácnosti) a máte od nás pojištění a kartu AXA, můžete volat asistenční linku 272 101 092.
Formuláře
Např. nejčastější Korespondenční převod, Oznámení vlastníka nemovitosti o trvalém opuštění odběrného místa zákazníkem, Žádost o připojení k distribuční soustavě, Plné moci a další naleznete na uvedené adrese:
https://www.ppas.cz/pece-podpora/formulare
Na našem webu www.ppas.cz zjistíte vše o našich službách, produktech a najdete zde i většinu potřebných formulářů k vyřízení svých požadavků.
A ještě jedno důležité upozornění, vážení zákazníci
Vzhledem k aktuální mimořádné situaci, která se dotýká nás všech, považujeme za potřebné upozornit vás na možnost zvýšeného výskytu nestandardních praktik v oblasti dodávek energií (tzv. „šmejdi“).
Může se jednat například o nabídky k zařazení do různých soutěží, u nichž je však následné neuzavření nové smlouvy na dodávky sankcionováno smluvní pokutou, a podobně.
Doporučujeme proto všem našim zákazníkům zvýšenou obezřetnost v případech nevyžádaných telefonátů, nevyžádaných návštěv kurýrů s dokumenty, či při uzavírání jakýchkoli smluv v reakci na obdobné nabídky.
V případě pochybností se neváhejte obrátit na nás a nabízené možnosti s námi konzultovat a ověřit.